Uwaga Szanowni Klienci:

Zgodnie z zaleceniami Wojewody Pomorskiego oraz na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2020r o szczególnych rozwiązaniach z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniemCOVID-19, i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r. poz. 374)w celu ograniczenia ryzyka związanego z występowaniem wirusa COVID-19 Zarząd postanawia jak poniżej:


Wprowadza się zakaz przebywania osób postronnych i klientów w budynku i biurach Przedsiębiorstwa Komunalnego „Mierzeja” sp. z o.o. w Stegnie.

Sprawy wymagające osobistego kontaktu z pracownikami, realizowane będą wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.


W godzinach pracy Spółki, pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji:


1. Centrala telefoniczna: 55 247 84 63; 55247 64 46; e-mail sekretariat@pkmierzeja.pl
2. Obsługa klienta: 795 908 463; e-mail  gabrysia@pkmierzeja.pl       
3. Dział księgowości: 783 918 463; e-mail ela@pkmierzeja.pl
4. Dział techniczny: 691 993 589; e-mail  jarek@pkmierzeja.pl
5. Dział inwestycyjny: 792 918 463; e-mail  piotr@pkmierzeja.pl
6. Oczyszczalnia ścieków 607 248 066; e-mail  a-chojna@wp.pl
7. Strona internetowa: strona internetowa www.pkmierzeja.pl


Należy pamiętać by ocenić, czy sprawy, z którymi pojawiają się Państwo w Spółce wymagają rozwiązania w najbliższym czasie.


Zmianie ulega dotychczasowy tryb pracy inkasentów oraz sposób wystawiania, dostarczania oraz opłacania rachunków i faktur:


1. Na podstawie podania drogą e-malową lub telefoniczną stanu rzeczywistego wodomierza przez klienta. Spółka wystawi fakturę, którą  doręczymy  za pośrednictwem poczty lub naszych inkasentów.
2. Faktury będą pozostawiane przez inkasentów w Państwa skrzynkach pocztowych bez konieczności wizyt w domu.
3. Płatności będzie można dokonywać drogą elektroniczną lub instytucje do tego powołane (banki, poczta).


Ograniczenie obowiązuje do czasu odwołania.

Udostępnij post

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Zobacz również

Zobacz Także
Przewiń do góry Skip to content