Zgodnie z zaleceniami Wojewody Pomorskiego oraz na podstawie Ustawy z dnia 2 marca 2020r o szczególnych rozwiązaniach z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniemCOVID-19, i innych chorób zakaźnych oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz. U. z 2020r. poz. 374)w celu ograniczenia ryzyka związanego z występowaniem wirusa COVID-19 Zarząd postanawia jak poniżej:
Wprowadza się zakaz przebywania osób postronnych i klientów w budynku i biurach Przedsiębiorstwa Komunalnego „Mierzeja” sp. z o.o. w Stegnie.
Sprawy wymagające osobistego kontaktu z pracownikami, realizowane będą wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu.
W godzinach pracy Spółki, pracownicy pozostają do Państwa dyspozycji:
1. Centrala telefoniczna: 55 247 84 63; 55247 64 46; e-mail sekretariat@pkmierzeja.pl
2. Obsługa klienta: 795 908 463; e-mail gabrysia@pkmierzeja.pl
3. Dział księgowości: 783 918 463; e-mail ela@pkmierzeja.pl
4. Dział techniczny: 691 993 589; e-mail jarek@pkmierzeja.pl
5. Dział inwestycyjny: 792 918 463; e-mail piotr@pkmierzeja.pl
6. Oczyszczalnia ścieków 607 248 066; e-mail a-chojna@wp.pl
7. Strona internetowa: strona internetowa www.pkmierzeja.pl
Należy pamiętać by ocenić, czy sprawy, z którymi pojawiają się Państwo w Spółce wymagają rozwiązania w najbliższym czasie.
Zmianie ulega dotychczasowy tryb pracy inkasentów oraz sposób wystawiania, dostarczania oraz opłacania rachunków i faktur:
1. Na podstawie podania drogą e-malową lub telefoniczną stanu rzeczywistego wodomierza przez klienta. Spółka wystawi fakturę, którą doręczymy za pośrednictwem poczty lub naszych inkasentów.
2. Faktury będą pozostawiane przez inkasentów w Państwa skrzynkach pocztowych bez konieczności wizyt w domu.
3. Płatności będzie można dokonywać drogą elektroniczną lub instytucje do tego powołane (banki, poczta).
Ograniczenie obowiązuje do czasu odwołania.